"Olet vittumaisin olento maan päällä!" niin ne hyvästeli mut, ne mun "ystävät", tai mitkä lie sitten olivatkaan. Olen ymmälläni, en vain voi ymmärtää miksei ne vaan voi uskoa että en halua parisuhteeseen, mennä naimisiin, saada kolmea lasta ja muuttaa pikkulähiöön keskelle persereikää. Niistä tuli tylsiä, kun ne ilmoittivat seurustelevansa, ei ollut enää aikaa bilettää, kun oltiin "kullan"
kainalossa ja seuraavana päivänä haistiin halvalle partavedelle. Mutta jos ne ei ymmärrä etten kuulu niihin, jotka haluu toisen roikkumaan perseessä kiinni joka helvetin paikkaan, niin imekööt sen "kultansa" munaa. Mä olen mä, oma itseni ja olen täällä itseäni varten, en jotain tyyppiä joka työntää likaisen heppinsä mun sisään ja ruiskii limaa sinne, jotta tulisin lihavaksi ja pullautaisin
kaljurotan ulos ruumiistani. Kuullostaako oksettavalta? Sitä se on, kaikki haluaa juuri tuota, paitsi minä, tämä tyttö kulkee elämän kivistä polkua YKSIN.

- Sheryl