Enpäs olekkaan taas kirjoittanut tänne. On ollut muuta tekemistä, ei ole tullut tylsää hetkeä.. Nyt on jo miun toinen vuosi lukiossa alkanu ja sen myötä tavallinen arki palannut elämään, mikä on kyllä ihan hyvä. Siirsin muuttoani vuodella, koska en jaksanut ruveta tappelemaan asiasta kenekään kanssa, joten päätin etten muuta ennen kuin olen 18. Toisekseen oon nyt huomannu että olen alkanu kyllästymään pahan kerran tiettyihin ihmisiin, heidän asenteisiin ja käyttäymiseen minua kohtaan. Varmaa aika moni ihmettelee että keihin  ja rupee sit sen jälkeen miettimään että "minäkö?" , voi kyllä vain, se voit olla sinäkin! Ettei kannata ihmetellä, jos miun käytös muuttuu, koska mie olen itse tullu siihen johtopäätökseen, että oon ollu liian kiltti ja tyytyny liian vähään, nyt on miun vuoro haukkuu teidän paskoiks ja tyhmiks ja viedä teidän vapaa-aika ja rahat!